Mobilne Usługi Biurowe to jedyne w Chełmie biuro świadczące usługi outsourcingu administracyjno – biurowego.
W ramach Mobilnych Usług Biurowych świadczę usługi administracyjno - biurowe polegające na mobilnej/zdalnej obsłudze klienta (dojazd do klienta) w siedzibie jego firma lub miejscu przez niego wskazanym.
Mobilna/zdalna obsługa administracyjno - biurowa opiera się głównie na kontakcie mailowym i telefonicznym, jak również w siedzibie mojej firmy. W ramach usług oferuję m.in.
- pomoc w załatwieniu spraw w imieniu klienta, w tym urzędowych (np. przewiezienie dokumentów, dojazd na spotkanie itp.
- obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej,
- redagowanie i sporządzanie pism,
- segregowanie oraz porządkowanie dokumentacji,
- przepisywanie różnego rodzaju tekstów,
- wprowadzanie danych,
- tworzenie raportów,
- fakturowanie,
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- umawianie na spotkania,
- skanowanie, drukowanie i kopiowanie dokumentów na własnych urządzeniach
- organizacja oraz wypełnienia dokumentacji np. wewnątrz-firmowej, projektowej itp.
Każdego klienta traktuję indywidualnie, poprzez analizę jego potrzeb dostosowuję się do jego działalności i tworzę odpowiedni pakiet. Dzięki mojej mobilności prace mogą być wykonywane zarówno w biurze klienta, siedzibie mojej firmy, jak i w dowolnym miejscu wskazanym przez klienta.